Meny Moreoffice.dk
0
Moreoffice.dk
Købsbetingelser

Priser
Angives i DKK eksklusiv moms. Moms og fragt tillkommer på alle priser.

Ordreværdi
Ingen mindste ordreværdi findes.
Bestillinger på under 500 DKK tillægges dog en administrativ afgift på; 125 DKK.

Betalingsbetingelser
Betaling sker mod faktura, i visse tilfælde kræves forudbetaling.
Betalingsvillkår ved faktura er 20 dage.

Al fakturering administreres af SVEA Ekonomi. Kreditkontrol foretages af alla nye kunder.

For de virksomheder som ikke kreditgodkendes kræves forudbetaling.
Forudbetaling skal foreligge inden ordren håndteres.

For privatkunder kræves altid forudbetaling.
Forudbetaling skal foreligge inden ordren håndteres.
Faktura vil blive fremsendt som betalingsdokumentation.

Leveringstid
Leveringstiden varierer afhængigt af varesortimentet og er angivet under det respektive produkt.
Vi tager forbehold ved eventuelt udsolgte varer. Ved vigtig ankomstdag ring og bekræft leveringstid.

Levering
Levering sker direkte til jeres adresse med fragtfirma.
I tilfælde at manglende læsserampe eller anden svær tilgængelig aflæsning rekommenderer vi bærehjælp som tillægstjeneste, hvilket sikrer at varer leveres ind til kontoret.

Forsendelse
Forsendelsesomkostninger beregnes udfra ordrens vægt samt postnummer. Kontakt os gerne ved forespørgsler vedrørende forsendelse.

Fortrydelses- og returret
Fortrydelses- og returret accepteres normalt ikke. Samtlige produkter er bestillingsvare og specialfremstillet efter din bestilling, dermed har vi ikke mulighed for at tilbyde returret.
I visse tilfælde kan returret aftales, i så fald skal dette aftales inden ordren sker.
Ved aftalt returret betaler køber forsendelsesomkostninger.
Reklamation skal ske inden 10 dagar.

Risikoen for produktet
For levering til virksomhed overgår risikoen for produktet til køber ved leveringen til fragtfirmaet.
For levering til privatkunde overgår risikoen for produktet til køber først ved leveringen af fragtfirmaet.

Transportskade
Transportskade skal rapporteres direkte ved levering og skal noteres på føljeseddel.
OBS! Vigtigt att kontrollere skader på godset inden notering sker.
Kontroller altid emballagen i tilfælde af skader, ved emballageskader, skriv dette på fraktseddel inden underskrift.
Om der findes en synlig på emballagen och underskrift sker uden bemærkning anses skaden godkendt af fragtfirma.
Dvs. ingen reklamation kan ske efterfølgende!

Hvis skaden ikke er anmeldt på fragtseddel, f.eks. hvis skaden først opdages ved udpakning, skal skaden dokumenteres i form af billeder af skade og emballage.
Anmeldelse af transportskade skal ske inden5 arbejdsdage for at eventuel kompensation skal foreligge.

Ejendomsret
De leverede produkter forbliver A.D SHOP AB's ejendom til den fulde betaling er lagt.

Shop italienske kontormøbler online!

Moreoffice.dk er en del af A.d Shop AB og vi har vores showroom i Halmstad og gennem partnere i Stockholm.
Vi leverer i hele Danmark. Vi har solgt kontormøbler online siden 2004.
A.D Shop AB
Skonertgatan 12
302 38 Halmstad

Org nr: 556725-1920
Ring til os
Telefon: 0046 35215021

Åbnede
Mandag til fredag 8-16
Vis priser incl. moms
Posten er nu tilføjet til indkøbsvognen